For anden onsdag i træk var der kamptræning på programmet. Men selv om det stadig ta'r aaaalt for lang tid at få udstyret på, var der i aftes tid til at komme lidt mere ind i kampteknikkerne - og mulighed for at sparke lidt til hinanden :-)
Og så sker der altså et eller andet, når man får vesten på... Der var i hvert fald god energi og højt humør :-) :-) Tak for indsatsen :-)

Mandagsprogrammet stod på teknik! Og det handlede bl.a. om at få kroppen med ved blokeringer, slag og spark. Og det sidste blev så afprøvet på skinkerne :-)

På en smuk, solbeskinnet søndag tog Signe, Anna, Rasmus og Hans Peter en tur til at Aalborg for at træne taekwondo. Brian Rex (6.DAN) havde nemlig stillet sig til rådighed for en "eksklusiv flok" - og det betød, at vi kunne "nørde" i udførelsen af teknikker og taegukker/poomsae. Stor tak til hr. Rex for en god træning og masser af inspiration til træningerne i Viborg :-)

På med vestene! Det er ikke så tit vi gi'r den gas med veste og det hele, men i dag skulle det være.
Første skridt var tilvænning (specielt de nye) til at bevæge sig i kampvesten, så vi trænede bevægelser med makker, tog nogle kendte spark og lidt reaktionsøvelser. Men ligesom vi skulle til at have hjelme og arm- og benskinner på - var tiden gået!! :-( :-(
Ja, ja, tiden går enormt hurtigt, når man har det sjovt (og så gik der måske lidt lang tid med at få vestene på)! Men vi prøver da bare igen i næste uge :-)