Træning nr. 2 i 2018. Fokus på korrekt udførte spark - også dem, der er lidt svære :-)
Og nu lå det jo sådan, at Hans Peter havde haft rund fødselsdag - og måske endda en helt særlig en (det var ikke 30 eller 40!), så klubben havde indkøbt en flot gave til ham :-) :-)

Vores yngste (børneholdet) skulle gradueres i dag til juleafslutningen. Klubben havde dog også et par overraskelser i ærmet, så det betød, at Alexander og Lauge blev gradueret til gult bælte, og Signe blev gradueret til den sidste sorte streg :-)

Viborg Taekwondo Klubs til dato største "begynderflok" blev gradueret her til aften. Og det gik godt: God energi og højt humør - og der var styr på teknikker og teori :-) Så nu er der kommet lidt farve på bælterne: En laaaaang gul stribe hos de yngste og en væsentligt kortere hos de lidt ældre - men den bliver til et helt gult bælte næste gang ;-)
Tillykke til jer alle sammen :-) :-)

Aftenens tema: Kondition og styrke. Så der blev løbet (længe) og på sjove måder - og bagefter stod den på seks stationer med hhv. armstrækkere, maverulninger, rygøvelser, squats, "plank run" og sjipning!!
Til sidst blev der også plads til lidt taekwondo :-) :-)
Tak for indsatsen :-)