Torsdagen stod på stræk, kredsløb og "core" (styrke-) træning - og så en god gang teknik for både de nye og de erfarne 😃😃
Efter opvarmningen blev flokken delt i to: De Nye og De Erfarne - og så trænede Louise kampteknikker med det ene hold og Rasmus øvede teknik med det andet. Efter en halv times tid byttede holdene, og så gik det løs igen :-)
Vanløse/Viborg-delegationen (Louise og Rasmus) tog søndag formiddag turen til Aalborg Taekwondo Klub for at få noget god træning med Hr. Master, Sabumnim Brian Rex. Det blev til et par gode timer med nye input og mulighed for at nørde lidt i forskellige teknikker og stande :-) Tak for træning, Rex ;-)
Aftenens træning i Viborg Taekwondo Klub stod primært på spark, spark og flere spark - herunder cirkelspark (dollyo-chagi), baglænsspark (dwit-chagi) og sidespark (yeop-chagi). Så til trods for en lav udendørstemperatur var Rasmus rigtig i arbejdshumør, så der kom hurtigt godt med sved på panden!!
Godt arbejde, svende og svendinder ;-)
Godt arbejde, svende og svendinder ;-)