Torsdag var en festdag i Viborg Taekwondo Klub. Der var nemlig graduering (bælteprøve), og for mange var det for første gang! Det gik dog rigtig godt, og til behørige klapsalver kunne alle modtage nyt bælte eller en streg at sy på - og et diplom for indsatsen! Godt gået og tillykke :-) :-)

Naeryo-chagi (nedadgående spark)

Rasmus var i højt humør her til aften, så den stod på lidt alternativ opvarmning med styrketræning. Herefter fulgt af cirkeltræning, dvs. to gange tre stationer med forskellige teknikker. Og med de store puder var der mulighed for virkelig at sparke igennem ;-) ;-)

Der var vist en del, der allerede havde taget forskud på efterårsferien - til gengæld var alle i dobok (dragt) ;-) Og så blev der sparket, hoppet, sparket, cirkelsparket og sparket lidt mere