Rasmus har et lille "hygge-børnehold" i Rønbjerg, syd for Skive, hver fredag. Der har eleverne kun hinanden at kigge på, så for at give dem et indtryk af, hvordan træningen i en "rigtig" taekwondoklub forløber, tog Viborg Taekwondo Klub (faktisk næsten hele klubben) en tur til Rønbjerg. Og det blev da også til et par hyggelige træninger, hvor der blev demonstreret masser af energi og godt humør.
Så tusind tak til Rønbjerg Ungdoms- og Idrætsforening (RUIF) for at stille hallen til rådighed og for at lave lækker frokost :-) :-)
Vi kommer igen!! ;-)

I jagten på en stærk krop og kraftfulde teknikker var der to runder med "stations-styrketræning" torsdag aften. Der blev dog også plads til at træne de grundlæggende og lidt mere specielle taekwondoteknikker, og aftenen blev sluttet af med figurøvelser (taeguk/poomsae) :-)

Vi fortsætter med styrketræning og kraftfulde teknikker. I aftes blev der dog også tid til at "nørde" lidt i taeguk/poomse (figurøvelser), så de kan være knivskarpe til næste graduering ;-)

Mandag aften med fokus på teknik, et-skridtskamp og styrke i slagene. Og så havde vi besøg af Malou og Gabi fra en klub i Tyskland. De flytter (hjem) til Danmark næste år og fik så lige mulighed for at afprøve den lokale klub :-) Hyggeligt at møde jer :-)