Sparketræning

Der var glæde og stolthed i øjnene på de fire børn fra Rønbjerg, der lørdag gjorde sig fortjent til deres første mon-bælte :-)
Holdet er et projekt i privat regi med henblik på at tilbyde børnene noget andet end bare fodbold, håndbold og badminton i hallen. Og hvem ved? Hvis interessen er til stede og holdet vokser, kan det være, at der en dag kan laves en "rigtig" afdeling under Viborg/DTaF? ;-)

Torsdag aften var der fokus på kraften i de forskellige spark. Så Rasmus instruerede i rotation, brug af knæ ("fire-hoved-knæstrækkeren", quadriceps) og hofter samt kombination af kraften i flere bevægelser.

Vi har god samvittighed😊 Lørdag formiddag stod den på to timers tekniktræning (taeguk/poomse) i Aalborg Taekwondo Klub. Tak for rigtig god træning, Rex 🖒😆