Viborg Taekwondo Klubs hemmelige "elite-kamp-og-opvisningshold" :-) De træner udenfor - og kun om natten ;-) ;-)
Der var fokus på motorik, balance og koordination her til aften. Klubbens sjippetov og "agility-banen" var fundet frem - og krydret med et par sækkebolde (hacky-sacks?!).
Så den stod på hoppen og springen, hinken og sjippen - og kasten og griben :-) Der blev dog også tid til lidt taekwondo ;-)
Så den stod på hoppen og springen, hinken og sjippen - og kasten og griben :-) Der blev dog også tid til lidt taekwondo ;-)
21 elever til træning på så'n en tilfældig mandag aften - og rigtig mange af de nye iført dobok (dragt) :-) Det blev til halvanden time med løb og leg, udstrækning og spark - og afsluttet med vendinger i alle retninger (90 grader, 180 grader - og sågar 270 grader).
Onsdag aften var der spark på programmet; apchagi, baldeung-dollyochagi, yeopchagi og dwitchagi. Først som grundteknik - og til sidst for fuld udblæsning på de store puder.
Der kom vist en smuuuuule sved på panden ;-)
Der kom vist en smuuuuule sved på panden ;-)