Vi fortsætter udendørstræningen - om end vejret ikke var helt så meget med os som i sidste uge... Øvetholdet var i gang i en god times tid, men så begyndte det at regne - og det tog til :-(
Men vi fik da lige sparket til lidt skinker og gået nogle taeguks :-D
Men vi fik da lige sparket til lidt skinker og gået nogle taeguks :-D
Der blev taget rigtig pænt imod mandagens træning efter ca. to måneders pause. Og onsdagen bød da også på et rigtig pænt fremmøde: Syv fra begynderholdet og otte fra øvetholdet dukkede op :-) Og så fik vi sågar besøg af Hans Peter og Signe, så det var lige før, vi skulle til at opdele i grupper med tyve meters afstand (jf. Corona-hotline, konsulteret tidligere i dag).
God træning, god indsats og højt humør :-)
God træning, god indsats og højt humør :-)
Så er vi igang igen :-) Ganske vist under lidt mere primitive forhold, uden puder og skinker, uden kropskontakt (så vi træner kun teknik/taeguk) og med sko på den ru asfalt - men under iagttagelse af afstandsregler og antal forsamlede!!
Og selvom nogle teknikker var lidt rustne, var der vist bred enighed om, at det var godt at få dobok'en på igen -D
Ja, og så var vi da heldige med vejret - uagtet at der fra tid til anden kom et køligt vindpust ;-)
Og selvom nogle teknikker var lidt rustne, var der vist bred enighed om, at det var godt at få dobok'en på igen -D
Ja, og så var vi da heldige med vejret - uagtet at der fra tid til anden kom et køligt vindpust ;-)
Aftenens træning blev den sidste inden Danmark lukkede ned. Skolen (og dermed salen) er lukket fra nu af og fjorten dage frem fra fredag. Andre indendørs fritidstilbud o.lign. bliver også ramt, så der røg vores Taekwondo Action Day 2020-I på lørdag :-(
Klubben udsender mails til medlemmerne om situationen, og vi følger ligeledes udviklingen her på siden!
Klubben udsender mails til medlemmerne om situationen, og vi følger ligeledes udviklingen her på siden!