I gang igen efter sommerferien: Mandag var der første træning for øvet-holdet, og i aftes var der både træning for begynderholdet samt for de øvede :-)
Og så er det jo altid en fornøjelse at se nye ansigter i klubben - både på øvet- og begynderholdet :-D
Og så er det jo altid en fornøjelse at se nye ansigter i klubben - både på øvet- og begynderholdet :-D
Leona spilder ikke tiden, så der bliver trænet heftigt på hjemmefronten. Det udsendte materiale er blevet studeret indgående, og selv om taeguk il-jang ikke er krav til hendes nye bælte, bliver den trænet igen og igen. Teknikkerne fra figurøvelsen er dog krav til næste graduering, så indsatsen skal nok blive belønnet .-)
Tak til mor og Leona for billederne (screenshots fra den fremsendte video) :-) Det er rart at se den form for entusiasme ;.D ;.D
Tak til mor og Leona for billederne (screenshots fra den fremsendte video) :-) Det er rart at se den form for entusiasme ;.D ;.D
Så blev det officielt: Fase III i Corona-helvedet er trådt i kraft, og vi kan nu træne indendørs igen (og op til 50 personer samlet). Og der var pæn tilslutning til den første indendørs-træning i går. Tillige havde vi besøg af Jonathan, en fotografstuderende, der gerne ville lave en billedserie i skolesammenhæng, så jeg iler med at gengive hans flotte billeder (lidt beskåret for at gøre dem mere "Facebook-venlige") ;-)
Onsdagens træning måtte aflyses af vejrmæssige årsager. Til gengæld var vejret på vores side - og der var et pænt fremmøde - til en frivillig træning fredag eftermiddag/aften - lige op til weekend/pinseferie :-)
Henset til alle de træninger, vi har "misset" i coronatiden, prøver jeg at få træningstilstanden op igen - og at klargøre til graduering inden sommerferien :-D B-)
Henset til alle de træninger, vi har "misset" i coronatiden, prøver jeg at få træningstilstanden op igen - og at klargøre til graduering inden sommerferien :-D B-)